Polityka zwrotów

Cała biżuteria marki UMa&UMi jest tworzona przy użyciu wysokiej jakości materiałów i spełnia międzynarodowe standardy.
Jesteśmy dumni i uważnie monitorujemy jakość produktów UMa i UMi i dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupu, ale jeśli z jakiegoś powodu chcesz wymienić towar na inny lub otrzymać zwrot pieniędzy, zapewniamy taką możliwość. 

Zwrot i wymiana nowych towarów

W przypadku, gdy produkt dobrej jakości (bez śladów wad fabrycznych) nie odpowiada Kupującemu rozmiarem, kolorem, wzorem lub z innych powodów, on może zostać zwrócony w ciągu 30 dni od dnia otrzymania* (*oznacza zakup i dostawę towaru kupujący).

Do zwrotu lub wymiany przyjmowane są wyłącznie towary nowe w oryginalnym (markowym) opakowaniu UMa&UMi ze wszystkimi wkładkami, z dołączonymi metkami i bez śladów noszenia biżuterii - w takiej samej formie, w jakiej klient otrzymał produkt. Wymagany jest dowód sprzedaży (paragon) ** (** lub inny sposób potwierdzenia daty i miejsca zakupu: wyciąg bankowy, zrzut ekranu zamówienia itp.).

Możesz wymienić towar na towar o tej samej wartości lub droższe za odpowiednią dopłatą. Przy wymianie na produkt o niższej cenie różnica w cenie nie podlega zwrotowi.

 Nie podlegają wymianie i zwrotowi:

- Wyroby spersonalizowane i/lub grawerowane, chyba że zostanie potwierdzona wada produkcyjna.

- Towary noszące ślady użytkowania, w tym produkty bez metek - ze względów higienicznych.

- Towary, które nie są zgodne z zasadami opisanymi powyżej.

- Artykuły promocyjne i towary otrzymane przez Kupującego jako prezent uzupełniający.

Co należy zrobić, aby zwrócić / wymienić towar

Gwarancja  i naprawa

Srebro i złoto są metalami miękkimi i podczas normalnego noszenia są podatne na zarysowania powierzchniowe oraz niewielkie odkształcenia sztyftów w kolczykach, co nie jest wadą. Biżuteria dziecięca nie jest zabawką i należy ją nosić ostrożnie i zgodnie z instrukcjami dotyczącymi pielęgnacji i użytkowania biżuterii.

Jeśli jednak w ciągu 24 miesięcy od daty otrzymania towaru (*oznacza to zakup i dostawę towaru do kupującego), produkt stanie się bezużyteczny w wyniku technicznej wady produkcyjnej (potwierdzonej przez specjalistę), kupującemu lub późniejszemu właścicielowi biżuterii UMa&UMi przysługuje prawo do zwrotu (pełnego lub częściowego), wymianę towaru na towar odpowiedniej jakości lub naprawę gwarancyjną.

Do technicznych wad produkcyjnych zalicza się: słabe mocowanie kamieni, zamków i sztyftów (w kolczykach), połączenia ogniwowe, pęknięcia w metalu, wady powłok emaliowanych (odpryski, pęknięcia, wybrzuszenia), asymetria produktów i łączników.

 Serwis gwarancyjny jest możliwy na podstawie oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragonu), wyciągu z konta bankowego lub innego dokumentu, który będzie dowodem ważności okresu gwarancyjnego. Wadliwe towaty należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu.

Czego nie obejmuje gwarancja?

Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń produktów marki UMa&UMi spowodowanych niewłaściwym użyciem, modyfikacjami, próbami naprawy, niedbałym użytkowaniem, nieprzestrzeganiem instrukcji dotyczących pielęgnacji. Produkt, który ma uszkodzenia, które są wynikiem zużycia, nie będzie uważany za wadliwy / taki, który podlega warunkom gwarancyjnym.

WAŻNE!

Dowolny bezpośredni kontakt z perfumami, lakierami do włosów, środkami czyszczącymi i innymi chemikaliami może negatywnie wpłynąć na biżuterię i unieważnić tę GWARANCJĘ.

UWAGA:

W przypadku, gdy wada produkcyjna nie występuje, ale biżuteria straciła swój wygląd z powodu aktywnego noszenia lub nie przestrzeganie zaleceń dotyczących pielęgnacji i użytkowania biżuterii, UMa & UMi dołoży wszelkich starań, aby naprawić lub „odświeżyć” wygląd przedmiotu, który stracił wygląd oryginalny. Za tę usługę zostanie naliczona opłata, która pokryje koszty napraw i wszelkie inne koszta poniesione przez UMa i UMi.

Instrukcja zwrotu i  wymiany

Krok 1: Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu / wymiany towaru i wyślij

W celu szybszego i sprawniejszego rozpatrzenia zgłoszenia dołącz:

  • Zdjęcie lub krótki film najlepiej przedstawiający problem
  • Informację szczegółową, gdzie i kiedy został zakupiony towar
  • Potwierdzenie zakupu (paragon / wyciąg bankowy / zrzut ekranu zamówienia itp.)

Krok 2: Po otrzymaniu wiadomości e-mail pracownicy UMa&UMi skontaktują się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby poinformować Cię o kolejnych krokach i przekazać indywidualny numer zwrotu.

 

Ważne! Nie wysyłaj towar z powrotem, dopóki nie otrzymasz indywidualnego numeru zwrotu.

Krok 3: Dokładnie zapakuj towar z powrotem w oryginalne (markowe) opakowanie, nie uszkadzając go. Pamiętaj, aby dołączyć do przesyłki indywidualny numer zwrotu, który otrzymałeś w celu przyspieszenia rozpatrzenia wniosku. W przypadku wysyłki zwrotnej przedmiotu w jego oryginalnym stanie, należy użyć rzetelnego opakowania wysyłkowego, ponieważ koszt nowego przedmiotu (bez wad) nie zostanie w pełni zwrócony, jeśli oryginalne opakowanie zostanie uszkodzone.

Krok 4: Nie później niż 14 dni po otrzymaniu odpowiedzi od UMa&UMi z potwierdzeniem możliwości zwrotu / wymiany / naprawy, odeślij towar przesyłką kurierską na adres wskazany w liście wraz z załącznikiem - indywidualnym numerem zwrotnym i uzyskaj numer śledzenia przesyłki.

 UWAGA Jeśli zwracasz więcej niż jeden artykuł z tego samego zamówienia, umieść wszystkie elementy w jednej paczce, aby uniknąć dodatkowej opłaty pocztowej. UMa&UMi nie odpowiada za utratę towaru podczas wysyłki.

Krok 5: Wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony towat w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu i sprawdzenia go przez technika. Powiadomimy Cię również o akceptacji lub odrzuceniu Twojego zwrotu oraz o jego przyczynach.

 WAŻNE! Nieautoryzowane zwroty / wymiany (bez otrzymanego indywidualnego numeru zwrotu) mogą zostać zwrócone do nadawcy. Zwroty otrzymane poza powyższymi ramami czasowymi będą przyjmowane wyłącznie według uznania UMa&UMi.

Należy pamiętać, że UMa & UMi nie ponoszi odpowiedzialności za koszty wysyłki zwrotnej lub koszty wysyłki nowych produktów (brak wad produkcyjnych).

Koszty wysyłki i zwrotu ponosi kupujący.

W przypadku naprawy gwarancyjnej koszt przesyłki jest zwracany kupującemu

Krok 6: W przypadku nowych produktów bez wad produkcyjnych: Pełny zwrot pieniędzy lub wymiana nowego produktu na inny (z asortymentu w magazynie) zostanie dokonana w ciągu __14_ dni od daty otrzymania przez UMa&UMi produktu z powrotem, jeśli produkt spełnia wymagania wymienione powyżej.

W przypadku towarów wymagających naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy z powodu wad produkcyjnych (serwis gwarancyjny) oraz towarów wymagających naprawy / odnowienia bez wad produkcyjnych (serwis pogwarancyjny):

 Wszystkie prace naprawcze wykonywane są w ciągu 14 dni od daty dostawy do autoryzowanego sprzedawcy lub nie później niż 30 dni po uprzednim poinformowaniu klienta.

Całkowity / częściowy zwrot pieniędzy lub wymiana wadliwego towaru na identyczny nowy odpowiedniej jakości (w zależności od dostępności) nastąpi w ciągu __14_ dni od otrzymania zwróconego towaru, po potwierdzeniu przez specjalistę technicznej wady produkcyjnej.

UWAGA

Jeżeli specjalista stwierdzi, że uszkodzenie nie jest techniczną wadą produkcyjną (przypadek gwarancyjny), lub jeżeli został przekroczony okres gwarancji, wówczas biżuteria zostanie objęta Polisą serwisu pogwarancyjnego - odpłatne naprawy.

W przypadku braku dowodu zakupu, sprawa będzie rozpatrywana jako pogwarancyjna.

WAŻNE!!! Przedmioty emaliowane nie mogą być ponownie pokryte rodem ze względu na ich delikatność i niesamowitą wrażliwość na ciepło / nagrzewanie.

Zobacz wszystko